? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009 m. birželio 5 d., penktadienis

Toli Toli..

Tokiomis akimirkomis kaip si supranti ka istiesu reiskia susierzinimas. (trypcioju koja ir i burna isidedu penkta sauksta sausu pusryciu) Kai nenori nieko bloga, kaip atsimoka? Isityciodamas. Naxui naxui naxui. Nesu nuosirdi, taciau to Man perdaug. Sia sekunde As nesu pikta. Nenoriu klykti, verkti, vaikscioti ratais aplink, kad uzpildyciau tustuma atsiradusia galvoje. Dabar As noriu tyliai pasedeti. Ir numaldyti ta nesuvaldoma jausma. Ar dabar tiktu pamineti pavyda? Ne, tai ne pavydas. Man Jis nepatinka. Bet man Jo reikia. Kam? Kad irodyciau, kad galiu Ji tureti? Kazkas auktai aukstai Mane baudzia del tokio savanaudisko mastymo? Ne. Aukstai aukstai nera padaro, kuris galetu itakoti mano likimo tekme. Tai kur suklydau? Nezinau, bet siusti Toli Toli zmones labai smagu.

0 komentarai (-ų):