? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009 m. rugpjūčio 11 d., antradienis

It.

Tu Juk Zinai, Kad Tave Myliu? Dievinu. Ikvepiu. Grizteliu Atgal Isbaidydama Tamsa Uz Nugaros. Taves Nera. Ir Nebus. Tu Esi Mano Gyvenimo Pagrindas. Kelio Pamatai. Kelio, Kuri Tiesiu Per Minia Zmoniu. Pilku Ir Blankiu. Tokiu Kaip Kiti. Tik Ne Tu. Zinau, Kad Turi Begale Veidu. Skirtingus Bruozus Iremina Plaukai, Kuriuos Kas Karta Isivaizduoju Vis Kitaip. Akys? Kazkas Kuzda Rudos? Naivu. Vakar Norejau Zydraakio. Siandien Pageidauciau Zaliaakio. O Kam Tau Akiu? Galbut Jei Nematyciau Tavuju, O Tu Nematytum Manuju Butu Netgi Smagiau. Klausyciausi Tavo Balso. Retsykiais Jis Buna Svelnus Kaip Mergaites. Kartais Grubokas. Daznai Primena Varpelio Tilindziavima. Nesakau, Kad Megstu Varpelius, Tiesiog Zinau, Kad Myledama As Dievinciau Tave Net Jei Riaumotum, O Juoktis Nesugebetum.
Uz Lango Cirpia Svirpliai. Kambaryje Vyraujanti Vaniles Aromata Uzgozia Tavo Kvapas. Uzsimerkiu, Bandydama Paversti Tave Realiu, Is Abstrakciu Formu Sudelioti Viena Asmeni.
Atsimerkiu. Pries Mane Guli Pajuodusi Banano Zievele. Isjungtas Telefonas. Per Kuna Pereina Siurpas. Ar As Tau Grazi? Pasakyk "Taip" Ir Tapsiu Laimingiausiu Zmogumi Pasaulyje. O Galbut Tau Rupi Mano Charakteris Ir Tu Dediesi Mane Pazistantis? Rezk Tiesa Dabar Pat Ir As Tapsiu Tavo Svajone. Juk Del Taves Galiu Aukoti Save? Jau Kazkada Aukojau. Ir Tik Del Mazytes Dalelytes Taves. Manau, Kad Susipainiojai Dar Labiau. Atleisk. Nenorejau. Tyli?
.. O As Visdar Laukiu. Laukiu Taves Mano Meile. Banalu? O Ne! Tai Mano Sirdies Patiekta Tau Ant Padekliuko. Tai Zodziai, Kuriu Neverta Skaityti, Nes Juos Suprantu Tik As Ir Jis. Soo.. Screw You Guys.

0 komentarai (-ų):