? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009 m. rugpjūčio 15 d., šeštadienis

Rugpjucio 15.


Rugpjucio 15d. Mano gyvenime pastaruosius metus buvo ypac svarbi. Kas nutiko siais? Pamirsau! Rugpjucio 15 diena - ypatinga svente Man - Tokio Hotel fanei, nes sia diena dar 2005 metais pasirode pirmasis Tokio Hotel singlas "Durch den Monsun". Anais metais leidau i ora balionus su mazais norais ir linkejimais jiems. O db????.. Apie svente prisiminiau pries 10 min.


Ech. Prabego 4 metai. Pasikeiciau as, keitesi ir Jie. Taciau Mano vaikiskas susizavejimas Bill niekur neisnyko, o Ju dainu pastaruoju metu klausausi su dideliu malonumu.


Prisirisau prie Tokio Hotel muzikos, zaviuosi Ju istorija ir tikiu dar slovingesne ateitim.


Ir visdar susigraudinu netiketai isgirdus Ju daina. Kiekvienas akordas tartum mazyte Mano asmenine svente.


As tik maza dulkele pasaulyje, taciau Jie yra vienas is Dalyku, kurie primena Man, kad visdar egzistuoju.


0 komentarai (-ų):