? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009 m. rugpjūčio 23 d., sekmadienis

Oh. I'm.. Just.. What?

Mano gyvenimas stovi vietoje. Per vasara nepasikeiciau. Tarsi uzkonservuota butybe nukista giliai giliai iskrypusio senio spintoje. "Jis" pamirso "Mane" ir nugrudo i pati tolimiausia kampa. Trejus metus skubejo brandindamas manaji "As", dare daug klaikdu ir nesivargino ju atititaisyti ir stai. "Visagalis" nusprende, kad galiu gyventi. Be sparnu, kuriu pagalba galeciau skristi, be zodziu galvoje, kuriu pagalba galeciau atsigauti. Kagi.. "Jis" "Mane" sukure tokia kokia esu. Istrigusia tarp vaikystes ir pauglystes. Uzrakinta tustybiu muges skersgatvyje, su kiekvienu ikvepimu jauciancia slogu pagiezos kvapa, kuri retsykiais pertraukia pavydas. Pro maza tarpeli, iplysima "Mano" stiklainiuko etiketeje, karts nuo karto zvilgteliu i pasauli, toki tolima ir paslaptynga. Pasuku galva i desne, susiduriu su salia "Manes" jau byranciu kuriniu kunais. "Ju" pagrindu buvau sukurta. Ekspermentas. Toleliau. Lentynos pirmose eilese guli dar vienas griuvenu salia "Manes" vaisius. "Visagalis" jo nepamirso. Kas menesi pripaiso jam kanors grazaus. Gudriai slepia trukumus. Maciau "Jo" sarasa. Viena akimi, taciau maciau. Su "Ja" jis dar nebaige. Kagi.. "Sugadinau viena, zmogumi paversiu kita" - masto "Jis" ir griebias "Jos" stiklainiuka atveria dangteli, kad "Ji" galetu ikvepti sviezaus oro, tol kol "As" dustu nuo savo pacios apmaudo.

Kelis menesius spinta atverdavo "Maza Moterele" ir nuvalydavo dulkes nuo kiekvieno uzmirsto padarelio, iskaitant ir manes. Deja.. Ji dingo taip pat stagiai kaip ir atsirado. issinesdama paskutinius "Mano" pasitikejimo "Jais" likucius.

"Kampe apsigyvenes voras", suplysus jo voratinkliui isilieja ant manes taigi dabar galiu didziuotis ispudinga skauduliu kolekcija.


Jus paklausit manes kas yra saule.. Nerisliai sumurmesiu kanors zvilgtelejusi i chemijos vadoveli temoje apie heli ar tai vandenili. Paklausit kas yra naktis. Guztelsiu peciais ir atsakysiu, kad nezinau, nes tamsa lydinti mano pasauli dar nepasitrauke ir greitu metu nepasitrauks, nes esu tik mazas "Visagalio" pamirstas ekspermentas paleistas i pasauli ne laiku ir ne vietoj.

0 komentarai (-ų):