? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009 m. liepos 28 d., antradienis

1. Nepastovumas.



Sia akimirka mano vidu uzpludo galinga vaikisko dziugesio banda. Zodziai, kuriuos perskaitau mane prajuokina. O muzika, kurios klausausi tiesiog apsurdiska, taciau as pajauciau, kad esu laisva. Na.. Nuo liudnu minciu ir keistu panciu varzanciu mane kasdien. Trykstu nekantrumu kanors veikti, taciau nesugalvoju. Issryto padarius manksta buvau kupiana jegu, taciau netokia laiminga kaip dabar. O gal as nelaiminga? Gal tai tik trumpalaikis dziaugsmas, bet.. O. Baiges. Smagu, ne? ;DDD




Nepastovumas. Dar viena mano savybe, kuria irasysiu i saves pazinimo sarasa.




P. S. t, kuri mane prajuokina VISDAR. Kagi. Pakolkas Tokio Hotel yra vienintelis pastovus dalykas mnao gyvenime. Nesvarbu kaip jie atrodo. As su jais uzaugau ir greitu metu nezadu ju isduoti (patriot)

0 komentarai (-ų):