? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009 m. rugsėjo 28 d., pirmadienis

Letai Selina Mrs. Laikas

Siandien buvo visai nieko dienele. Is ryto pabendravau su Maziuku. Daug kas paaiskejo, kaikas nuliudino, kaikas prajuokino, o kaikas begalo pradziugino.
Jo sapnas.. Man grizus mes susitikome. As pribegau prie jo ir isokau jam i rankas, mes buciavomes ir jis mane laike. ;D Ir vel buciavomes, bet tada suskambejo zadintuvas ir ji prikele :)

Forever 21 parduotuve nenuvyle. Nusipirkau tase, trejas apyrankes, pakabuka ir dvejus auskarus. Ai dar dzynsus ;D Ir tai apziurejom tik puse ketvirtadalio parduotuves. Mano sirdis dainavo ten iejus.

.. Ir stai. "Geroji" dalis.. Ieinant pro namu duris susigyncijom del lauktuviu Agnei. Ir tada sukilo viskas. Nesmagu sedeti prie Vaido, nes diedukai apie mane jam pripasakojo tiek nebutu dalyku. Asaros smaugia gerkle, taciau bbd. Jie neverti ju.

0 komentarai (-ų):