? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011 m. sausio 2 d., sekmadienis

As tikrai pradesiu viska uzrasineti cia!

Nauji metai - naujas zmogus? Drisciau teigti, kad mano gyvenime per viena diena niekas nepasikeite. Neivyko keistas nusvitimas, taciau visdar tikiuosi, kad viskas prades gereti. 

Gruodzio 31d iki pat vakaro nezinojau ka veiksiu. 17h dar vaiksciojau su per dideliu Tomio bliuzonu, nevalytais dantimis ir fail isvaizda. Buvau pakviesta sventines vakarienes pas Toma, atvirtau i zmogu, grazu zmogu. Kaip iprasta, papietavome, o po to.. Pas Valenta svesti nauju. Vakaro isvados ir pastebejimai:

1. Balius be panu - zluges balius.

2. Balius tarp apsiputusiu zmoniu - gan slegiantis balius.

3. Balius, kuriame yra tik vienas kambarys (normalus) miegojimui, sukelai konkurencija tarp poreliu ir skatina anksciau eit miegot.

4. Fejerverku baime paumejo (ir tai nebuvo dirbtinai sukelta baime su kaljano priemaisom)

5. Supratau, kad balius, kuriame nera graziu zmoniu mane zlugdo ir vercia nuobodziauti.

6. Atpratau ir nebenoriu gerti, mano sidra isgere kiti. Saunu.

7. Grupinis kaljano dalinimasis ir gerimu siuntimas yra bjauru.

8. Man buvo gaila sumusto Giedriaus (Tomo draugo)

9. Sudini nauji :)

Baigiant galiu pamineti, kad nuotaikos nepraskaidrino storas katina, Tomas ir lievi tik bx suprantami prikolai. Per daug keista zmoniu kompanija ir nenoras saves svaiginti zaliai pilkais dalykais mane privede prie asaru laikrodziui musant 24h. Tikiuosi, kad ateinantys metais nebus tokie  kaip ir nauju sutikimas.

0 komentarai (-ų):