? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011 m. sausio 23 d., sekmadienis

Zuviukai, pukuciai ir nuolaidu kortele :)

Na va. Siandien nukrito temperatura. Buvau Megoje, tenais pirkau dvi sukneles ir balta tase. Turiu tokia pacia juoda ir ja dievinu. Taip pat keista laisva ruba vasarai. Tomo mama nupirko tokia pat suknele ir Tomo sesei. Taip pat siandien gavau pirmaja savo nuolaidu kortele (nuosava). Fainai.






Nors jauciuosi gerai, i mokykla ryt dar neisiu, manau pas gydytoja apsilankysiu. Auskaras sekmingai gyja, labai dziugi zinia. U-U-u! Siandien taip pat buvau keistam turguj, kuris panasus i baze. Ten Tomo mama pirko zuvyciu maisto ir kelias zuvytes. Pas juos namie stovi gigantiskas akvariumas :) Ir ji pamacius mano susizavejima auksinem zuvelem nupirko porele. Vienas piktas - tai as, o kitas mielas - Tomas. Man jos patiko, nes ju veidukai su kazkokiom emocijom. Visos kitos zuvys indentiskos, o sitos dvi kitokios. Kol apsipirkinejom Megoj jos gulejo masinoje ivyniotos i Tomo kepure :) (zuvytes tokios kaip ft ir jos vogia visa maista is kitu zuvyciu :)))) )




Be tevu namie ramu, diedukai bando vest savo tvarka. Tevai jiems sake, kad paskambinsim, jei konors prireiks. Ne.. Jie to nesupranta. Uztat Romainiu diedukai kaip zmones, pasake, jei kas krebzdes, gasdina ar siaip bus neaisku, paskambinkit ir iskart ateisim. Manau Ringaudu diedukai mumis labaiii nepasitiki arba neturi ka veikti. Nesijaucia, kad nera tevu. Va.. vakarienei iskepiau vistos sparniukus, dar yra troskinio. Ir namai tvarkingi (iskyrus mano kambarys, tenais panasu i turgu, taciau jis ne mano jegoms. Reiks kada prisiruost ir issikuopt kol to nenusprende padaryti mociute. Aisku, gerai, kad ji padeda, taciau nekenciu kai kasnors knisasi po mano daiktus. Ismestu kalna cekiu tarp, kuriu as pati pasiklydus ar dar ka.. taigi perdaug rizikinga).

Su mama susiskambinam kas vakara, sake pas juos sniegas - tik dirbtinis kalnuose ;D Gailiuosi, kad nevaziavau. Bet ka jau padarysi :) Tetis su Arunu pastoviai pykstasi ;D Pasiilgau jau ju, kaip keista bebutu. Be mamos namie kazkaip nesmagu.

*tikiuosi Vaidas gales atsiusti man triusikus, tuo paciu ir pakabuka*

Siandien pasigailejau, kad nepasiemiau fotiko. Vaziavome temstant i Obelyne. Apsnigta pelkute, pusys ir ruzavai tamsiai melynas dangus. Ir as to neiamzinau. Grauziau save ilgai.




Na va. Dar idejau savo nauja mylimiausia berete. Dar turiu tokia pat juoda kaip ta pana. Mano rubu skonis panasesnis i jos ar kitu pan. tokio pobudzio modeliu. Dabar labai noriu didesnes uodegos, baltos. jau radau ebay, bet visdar svarstau ar verta pirkti. Bet man jos patinka :)



Ji stulbinanti :)

Labanankt, Zuviukai ;*

0 komentarai (-ų):