? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011 m. sausio 13 d., ketvirtadienis

Energija senka.

Ketvirtadienis buvo gan sunkus. Visa diena norejosi paprasto jaukumo, namu aplinkos, artimo zmogaus silumos. Nakti sapnavau, kad turiu barzda, truputi gasdina.. ;s Is ryto isbandziau naujaji  make up'o zaisliuka - teptuka. Likau suzaveta. Ir makiazas iki siol issilaike. Per pirma pamoka paminejome Sausio 13d. Per antra dirbom, sprendem neiveikiamus fizikos uzdavinius. Trecia - kunce (plepejimai ir ND darymas. 4-5 biologijos olimpiada, kuri man patiko. 24d vaziuosiu i kazkoki univera kur isugdo jaunuosius apzeldintojus. Manes tai nedomina, bet praleisiu pamokas :)))) Po pamoku vaziavom pas Austeja i namus (silainiai). Prie manes prikibo du xroniai, pavadino perlu ;D jiems labai patiko mano kepure. Chemijos papildomoj nieko nesupratau. siandien mokytojos gimtadienis. Bent jau ji laiminga :) 

Ir dabar sedziu be jegu kepti pyraga, bijau, kad pameciau skaiciavimo masinele ir suzinojau, kad esu tokia pati kaip Donato ex. Tres tres saunu. Man reikia miego. Zzzzzz

0 komentarai (-ų):