? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009 m. spalio 7 d., trečiadienis

0 $


Pasakoti pradesiu nuo vakar vakaro ;D Bevalgant "tapkes" Vaidas su dieduku gurksnojo alu, viena bokala keite kitas.. Taip jie izangai sutarse tris (mociute prisipazino, kad pasigere nuo puses uj nea.. trecdalio stiklines. Kaip gerai, kad susilaikiau nekikenus). Griztant namo jie dasipirko gerimu ir pasikviete kaimyna, kuris i mane jau nesnairuoja, nes nebetiki, kad valgau pasta. Balius tesiasi. Ko jie tik nedare. Martino (kaimynas) gydo zmones akupunkturos budu, taigi subade jiems trims rankas. Istyrinejo blogai funkcionuojancias vietas ir bla bal bla. O diedukas su Vaidu gere.. Apie 1 - 2 h nakties, kai Lietuvoje jau turejo buti be 20 - 10min 7 h ryto jie paskambino Vaido puseseriai su kuria mano dedule nebendravo 10 metu.. Pasibaigus pokalbiui prasidejo sentimentalios, alkoholiku kalbos apie seima ir pan. Praejus dar dviem valandoms Edita nuejo atsigulti i lova, o as nusiprausti. Kai grizau ir vel kaip kliuksius isitaisiau klausytis ju buvau isvyta pas Edita.

Mums begulint ivyko liudnas dalykas. Edita sako :
-Jis manes nemyli. Jis dievina ta savo Giedre.
Kaiptik tuo metu Vaidas teske.. (pasnibzdom aisku, taciau mes isgirdom) :
-Edita yra tobula panele man, taciau as jos nemyliu..
Gulejau salia Editos ir bijojau sukruteti. Per buvima cia as supratau kaip ji stipriai myli mano kriksto teti.

Nepraejus pusvalandziui Vaidas inere i lova tarp musu ir dar po valandos (per ja diedukas mane nese i saliona kur as miegu, o Vaidas parsinese atgal ir siaip kvailiojo) mes tryse apsikabine traukinuku a le tipo miegojom. Buvo puse 6 ryto ;D Zinau, kad miegant man paskaudo sonkaulius. Tas pats jausmas kai gulejau salia Rimo ir jis buvo mane apsikabines ;D Bijojau pasijundint, kad nepasitrauktu, taciau paciai guleti begalo nepatogu ;D Geriausia buvo kai tie du pavoge is manes kaldra ;D nu, bet nieko.. Is ryto Vaidas mane pazadino ir diena prasidejo.

Pabendraves per skypa su mano draugais dedule gavo i nosi kompiuteriu (db su big zaizda vaiksto), pavalgiau, jie trumpai nusnudo.. Isvaziavo i ligonine del Editos.. Blah. Jei visdelto gali buti epilepsija..

Kai grizo judejom i Auroros mola.. Pirkiniai : 2 dzynsai.. 6 maikes. Issvajota galvos juosta. Batai. Triusikai ;D irrr nulis likusiu doleriu. Jei mama neatsiuncia pinigu Emukas. Agne ir Monika lieka be lauktuviu..

(i 3 dydzio dzynsus sunkiai isispraudziau. Keliones pradzioj jie man buvo laisvi. Va ka reiskia Amerikoniska virtuve)

0 komentarai (-ų):