? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009 m. spalio 3 d., šeštadienis

Kuti Kuti ;D

Vakar diena buvo paskirta rubu pirkimui.. Ir A - au.. Siandien is Mano apvalios sumeles teliko 150 varganu doleriuku. Mamyte gelbek! Man regis sniegzmogio batai, kuriuos pirkau siandien taps mylimiausia Mano avalyne. "Must have" daigtu sarasas pasidare visai menkutis. Gosh. Pakolkas neturiu nei vienos lauktuves. Reikia susiimt ;// (chemiikaaaas)


Namie tvyro itampa, ne del Manes, taciau nuotaikos vistiek nera. Sestadienio vakaras, o Mes nieko neveikiam. Issiploviau galva. Iskepiau pyraga. Priaugau minimum 2 kg. Parasiau Rimui - susigadinau nuotaika. Pradejau aiskintis su Domu. Neaisku kaip bus toliau. Grizus tikiu, kad prisigersiu. Emos 18 gimtadienis, taciau noriu galu gale tureti salia Saves kazka kas butu Mano. Juokynga taciau priklausymas kazkam - gasdina. Man reikia kalbancio gyvunelio. Le faktas.

Rytoj planuojamos dvi keliones : I botanikos soda (puke) ir laivu aplink Cikaga (think). Kad ir kaip bebutu, nieko kas Mane labai domintu. *ziovauja*


Isgersiu apelsinu sulciu i jusu sveikata.

0 komentarai (-ų):