? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009 m. spalio 11 d., sekmadienis

Last Night.

Begalo keista, kad laikas cia.. jau prabego. Dar vakar uzmigau su spurdancia sirdimi, zinodama, kad pabusiu, matysiu tuos pacius veidus, placias sypsenas, liesiu tas pacias rankas ir girdesiu tuos pacius balsus. O stai.. Paskutine mano naktis - kaip diena ir naktis besiskirianti nuo pirmosios. Nuo ko viskas prasidejo.. Ak taip.. Slepiamo dziugesio pilnos, nepatiklios akys, zvelgiancios pro limuzino stikla i zerinti miesta, toliau.. Mandagi veido mina susipazistant, padebesiuose klaidziojancios mintys ir savitvarda tuo metu kai visi kiti kirto pica. Po triju savaiciu.. Priaugus tai ka numeciau per vasara, laimynga, svytinti ir miela iki nukritimo. Kupina ispudziu ir tos pacios, taip gerai pazistamos, meiles Kriksto Teciui. Prisirisau prie Editos ir isnaujo pazinau Vaida, uzvakar isklausius jo nuomone apie save susimasciau, taciau as zinau, kad sugrizus i Lietuva vel uzsidesiu kauke ir sugrisiu prie to, nuo ko viskas prasidejo.

Jie manes paklause ar konors pasiilgau. Pamasciu apie puse minutes pasakiau "ne" ir nusisypsojau. Visgi.. Kad ir Vaidas bebutu daug grieztesnis uz mano tevus as buvau, esu ir busiu jo Vaikas. Musu akys vienodos, nosys, plaukai, kalbejimo manieros ir charakteris. Jis sake, kad As - karsta, kobra, astri, taciau jis turi dideli fena ir greitai uzgesina ugni, kuri kyla man isizeidus ar supykus. Vertinu jo pasakytus zodzius ir begalo gailiuosi, kad daug laiko budama cia, pratrunijau prie kompiuterio. Laiko praleisto su juo man neuztenka.


Isisupus i miela kailini dekuti as paskutini karta uzmigsiu, besiklausydama muzikos sklindancios is netoliese esancio baro, kondicionieriaus burzgimo, saldytuvo uzimo ir begales mechanizmu melinu lempuciu blykciojimo. Man truks dazu kvapo iejus i vidu, veliau svaiginanciu smilkalu, zvakiu bei beagales muiliuku aromato. Pasiilgsiu, nepazistamu ir kitatauciu, uzkalbinanciu tave besirenkant apatini trikotaza ar tuolete besisluostant rankas. Galu gale nebezinau kaip gyvensiu be paprastumo.


Bijau, kad nesugebesiu pasakyti Vaidui kaip beproto ji myliu. Padekoti uz viska jam ir diedukams. Neatstumti ju apsikabinimu ir neapsiverkti isvykstanmt. Neimanoma.

0 komentarai (-ų):