? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.9 (7 Ratings)??16 Grabs Today. 12824 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????????Scribble Hearts (I love my man)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??16 Grabs Today. 3549 Total Grabs. ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009 m. spalio 5 d., pirmadienis

Blink.

Siandiena buvo gan kvailoka. Vos prabudus isijungiau kompiuteri, perziurejau skaitytoju komentarus (kietai skamba ;D). Toliau buzznet.com mane dominanciu zmoniu nuotraukos ir video blog'u perziura. Ramybe baigesi.. Mane prabudusia uzklupo mociute. Piktai burbedama isirangiau is lovos, nuspardydama viska kas buvo ant staliuko netoliesia. Nuslepsejusi iki tuoleto paskubomis isivaliau dantis ir nusiprausiau. Pradejusi panaseti i zmogu vel susirangiau i guoli testi kasrytinio ritualo. One.lt.. Blah ;D Reiktu pradet sveikint zmones su gimtadieniu.. (think) ir tadam! Skyp'as.. Issiaiskinau viska su Domu.. Galas aiskus. Perdaug jausmynga man, bet laimyngai issisukau. As always..

Vakarop galu gale issiruosem i miesta.. Jau ipratau cia vaikscioti be dazu. Nupirkau savo Zuikuciui lauktuves ir pamaciau kaika ko galetu noret Emukas. Meskiuk, ka tu galvoji apie aukarus is povo plunksnu? Tik tark zodi ir jie bus tavo ;**** Sau nusipirkau dar viena pakabuka su zvaigzdutem. Neatsispyriau ;D

Jau sutemus vaiksciojom po Nepervilio parka. Uzsukome i kelias bukas parduotuvytes, nieko gero nepamaciau, vos nepameciau beretes ;D Ir buvau netyciukais istumta i fontana. (y)


Kas cia daaar.. Man besistaipant pries veidrodi su maudomu Vaidas pasake, kad esu negraziai kuda. Lol. Kas diena priaugau po kilograma, taciau jau sugebu atsilaikyti anksciau mane viliojusiems produktams. Jokiu tobulu riestainiuku is ryto, o suvalgyta pica greitai dingsta is skrandzio bulimiku metodais.. Taip ir gyvenu as cia, bijau ateities, pasiilgau Rimo (jooo.. buka, bet gosh). Dar liko tiek daug neapeitu parduotuviu, neapciupinetu daigtu.. Gaila, bet siandien perziurejus savo daigtus padariau isvada - nieko neparsivezu. Kurva mac. Kurgi dingo tie 1700 taip sunkai kauptu litu. Keli megstukai, dzynsai, tases, kuno prieziuros priemones.. Ai jo. Klasiokems sakiau parvesiu mini muiliuku, kurie nudziusta ir skaniai kvepia. Dezinfekuoja rankas. Muahhaha.

Per greitai prabego laikas. Nenoriu nei pas Doma, nei i mokykla, nei namo. Manau Emos 18 gimtadienis bus puiki proga rimtuose gerimuose skandinti depresija. Kazi ko sykart girta prikalbesiu Rimui? ;?

0 komentarai (-ų):